sikeli-mac-dolandiriciligi

Merhabalar, şikeli maçlar her zaman herkesin hayali ve göz bebeği olmuştur. Tabi bunu kullanan kötü niyetli fakat iyi niyetli görünen hayli fazla dolandırıcı olarak adlandırdığım kişiler mevcut. Bir şikeli maç dolandırıcılığı hakkında yazalım dedik. Bu kişilerin şikeli maç satıyorum, işte kanıtlarım gibi laflarla insanları nasıl kandırdıklarını göstermek istiyorum. Öncelikle şikeli maç satıyorum diyerek insanları nasıl ikna ettiklerini ve onlara inanmalarını sağladıklarını gösteren yöntemlerle başlayacağım.

  1. Tutan kuponların görüntüleri.
    Tutan kupon fotoğraflarını paylaşarak bir çok yere yayan ve işte tutan kuponumuz diyerek insanları kandırmanın veya inandırmanın en basit ve en inandırıcı yolu budur. Bizler bu kuponları görünce ” aaa gerçekten kazanmış lan ” demekten kendimizi alamazsak da en azından acaba gerçekten kazandırıyor mu diye düşünmüşüzdür. Bu insanlar bu tutan kuponları hazırlamak için bir çok yöntemi kullanabilir fakat ben size bunlardan bir kaç tanesini anlatacağım.
         • Photoshop –  Photoshopun neler yaptığını neleri değiştireceğini hatta bir çok ünlünün başına gelen bir çok sahte resimler yapabileceğini hepimiz biliyoruz. Şöyle düşünün bu insanlar bu kadar büyük işler başaran insanlar varken bir kupon görüntüsü ile oynamak çocuk oyuncağı haline gelmiştir. Bu yöntem ile çok basit şekilde oynamalar yapabilir ve bunu gerçekmiş gibi gösterebilirler.• Öğeyi Denetle – Bir çok tarayıcıda bulunan bu özellik bulunduğunuz sayfanın istediğiniz her hangi bir yerindeki yazıyı değiştirmenize olanak sağlar. Mesela elma yazan bir yazıyı sadece 1 kaç saniye çok basit olarak armut olarak değiştirebilirsiniz. Bu işi yapan şahıslar online bahis firmalarından yaptıkları kuponların yazılarını değiştirerek gerçekten tutmuş bir kupon gibi gösterebilirler. Bu yöntem en çok kullanılan ve en basit yöntemdir.• Gerçek kupon resmi – Bu yöntem ise biraz daha emek istiyor. Gerçek oynanmış bir kupon resmini yazıcı veya tarayıcı ile taratıp bilgisayar üzerinden bu kuponu düzeltip tekrar yazdırmaya dayanır. Bu görüntüler genellikle yapılan kuponların barkot numarasını açık bırakırlar ve her hangi bir tutmuş kuponun numarasını oraya yazarak isterseniz sorgulayın derler. Siz kuponu sorgulattığınız da tuttuğunu görürsünüz fakat kuponun ne kadar tuttuğu görünmez. Sizde gerçekten tutmuş gibi bir şeye kapılır ve inanıp dolandırılabilirsiniz. Bu yönteme fazlasıyla dikkat etmek gerekir.şikeli maç Bir şikeli maç dolandırıcılığı Bir şikeli maç dolandırıcılığı   ikeli ma   doland  r  c  l      1
  2. Daha önce yapılan ve yüksek miktarlı kuponlar
     Daha önceden yapılan kuponlara basılan yüksek miktarlı kuponlar ve kazançlar insanların göz boyamasına sebep verir. İnsanlar kazanılan miktarı görüp heves edip satın almak isteyebilirler. Bu basılan miktarlar ise sadece yukarıda anlattığım şekilde düzenlenmiş kupon görüntülerinden başka bir şey değildir. Ayrıca bu konuda şu bilgiyi de unutmayın eğer acemi bir bahisçi değilseniz bahis bürolarının limitleri hakkında bilginiz vardır. Dolandırıcı kişiler genelde ilk yarı / maç sonucu gibi yapılan tahminlerle göz boyarlar fakat bu tahminlere basılan miktarlar gayet yüksektir. Bahis büroları bu tür tahminlere fazla miktarda bahis yapılmasına izin vermez. Bunu deneyerek görebilirsiniz veya bazı oranların yanında maksimum bahis gibi bir ibare olur ve bu yapılacak maksimum bahis miktarını gösterir. Bu miktardan fazlasını basamazsınız bunun sebebi bahis firmasının risk departmanının o maçtan zarar etmemek için aldığı bir önlemdir. Dolayısıyla yapılan resimler tamamen yalandır.
  3. Gerçekten tutan tahminler ve yorumlar
        Bu sistem dolandırıcıların kullandığı ve sürekli para kazanmaya dayalı sistemdir. Kupon satın almak isteyen kişilere bir maçın tüm sonuçlarını paylaştırır. Örneğin bir kişiye maçın X/1 Tahmini tutacak derken diğerine aynı maçın X/2 Tahmini tutacak der. Bir çok kişiye farklı tahminler verdiği için illa biri tutar ve satın alan kişi artık ona tamamıyla güvenir. Elinde hali hazırda bir müşteri olur ve bu kişiye daha fazla para isteyerek satış yapar. Satın almak isteyen kişi ise önceki maçın tuttuğuna inanarak tekrar satın alır. Yatsa dahi şansızlık diyerek bir daha satın alır bu yöntemle en az 3 defa aynı kişiye satış yapabilir ve bu sadece 1 maç için bu maç sayısının arttığını ve satın alan kişilerin  arttığını düşünürsek satıcı sürekli bir döngü içinde parasını katlar keyfine bakar alıcılar ise büyük bir hüsrana uğrar ve yapacakları hiç bir şey olmaz.
  4. Ben zaten kazanıyorum tavırlar
       Dolandırıcılar genellikle satış yaptığı kişilere ben zaten kazanıyorum kardeşim ister al ister alma gibi laflar kurarak fazla mesajlaşmadan fazla konuşmadan olayı bitirmeyi hedefler. Kendisi de biliyor ki fazla konuşmak hata yapmasına yol açar ve istemediği ilk şey budur. Dolandırıcı size bu kuponu satmak için bir çok farklı yöntem dener. Ben iyilik için sizlerde faydalanın diye yapıyorum diyebilir veya ben zaten kazanıyorum sadece yakın hissettiklerime satıyorum ister alırsın ister almazsın gibi tavırlarda bulunurlar. Bu tavırlar ise tamamıyla ters bir taktiktir ve bazı kişilerde işe yarıyabilir.
  5. Maça satış sınırı koyma
    Bazı dolandırıcılar maçları satarken sadece 10 kişiye sadece 20 kişiye satacağım gibi yalanlar söylerler. Bunun sebebini ise şöyle açıklarlar; fazla kişiye satarsak maç yatacağı için az kişiye satıyoruz ayrıca sadece 2 kişi kaldı istersen hemen al derler buda size bi tetikleyici gibi olur sınır var hemen almalıyım gibi düşüncelere sokar fakat bu insan yüzlerce kişi satın almak isterse hepsini de satar.

Sonuç olarak bu tür insanlar bizleri kandırmak için bir çok yönteme başvururlar bu yöntemlere yakalanmamak biraz akıllı olmak şarttır. Bu tür insanlar siz satın almak isterseniz kesinlikle sizi kapanına alacaktır. Bunlara dikkat edip dolandırılmamak en önemlisi. Ayrıca bu konu hakkında tecrübeleriniz varsa yorum atarak sizlerde başkalarının kandırılmasını önleyebilirsiniz.

2 YORUMLAR

CEVAP VER